Wednesday, November 16, 2011

Syukur Alhamdulillah

Salam,
14 November 2011, kertas peperiksaan Bahasa Melayu Sijil Pelajaran Malayisa (SPM) telah berlalu. Para pelajar saya yakin dengan jawapan yang mereka hasilkan. Hal ini demikian kerana semasa pengajaran dan pembelajaran berlangsung sepanjang tahun bersama mereka iaitu banyak topik yang dibincangkan dalam kelas keluar. Namun demikian perjuangan para pelajar saya belum selesai. Para pelajar berjuang dalam peperangan minda selama sebulan, teruskan usaha anda. Yakin dengan kebolehan anda.

Cikgu doakan para pelajar(SPM)saya lulus dengan cemerlang. Di sini saya ambil kesempatan mohon maaf andai ada kata-kata cikgu menyentuh emosi para pelajar semasa saya mengajar di dalam kelas.


Salam kemaafan daripada saya

Juliah Haji Matnoor.

1 comment: