Sunday, June 21, 2009

21 Jun

Semalaman saya berfikir dan terus berfikir hingga hari ini...Namun tak ada jawapan yang saya peroleh.. Sabar aje adalah jalan terbaik untuk mengurangkan bahana minda yang bercelaru ini. Allahuakhbar! berita sedih saya terima pagi tadi rakan sejawat saya telah kembali kerahmatullah...Semoga rohnya mendapat tempat dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amin. Allahuakbar! cepat betul masa berlalu... banyak perkara yang belum selesai lagi. Tambahan pula bebanan tugas semakin bertambah..Saya mencari-cari diri saya yang sebenar...Adakah saya mengalah atau saya beralah? Wow, sukar juga dalam delima ini! Saya perlu mencari diri saya yang sebenarnya yang suatu ketika dahulu seorang yang menghargai apa-apa sahaja walau sekecil zarahpun berada di depan mata saya.Syukur alhamdulillah,ada insan yang menghargai dan menyayangi saya. Terima kasih menerima saya seadanya sebahagian dirimu dalam hidupmu. Walaupun badai melanda kita,kita sempoi hadapi bersama dengan perasaan yang bercampur baur sehinggakan jangan fikir apa-apa yang telah berlaku menjadi fikiran saya. Apa-apapun perjalanan hidup ini harus diteruskan hingga noktah terakhir yang belum pasti kapan tiba ajal saya... Salam kemaafan saya pinta. Ampuni saya seandainya saya tersalah,bersalah dan apa-apa ajelah yang telah menyebabkan anda terasa, merasa, terabai dan diabai saya lakukan pada anda. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment