Thursday, June 4, 2009

4 Jun

Salam, 4 Jun merupakan tarikh kepulangan arwah ayah saya yang amat aku sayang kepadaNYa yang ke-15 tahun meninggalkan kami. Kasih seorang ayah kepada anak-anaknya tidak dapat kita lihat dengan mata kasar kita malah hanya kita yang mengetahui dan mengalami perasaan itu daripada seorang ayah. Ayah banyak berkorban untuk kita. Aku amat menghargai pengorbanan seorang ayah yang aku sayangi. Kasih sayang, teguran, dan kemarahan ayah kepada aku sewaktu aku berada di alam persekolahan banyak memberi faedah kepada aku. Terima kasih ayah. Kerinduan yang amat menebal terhadap ayah sukar untuk diungkapkan melalui kata-kata. kini tidak ada lagi kucupan kasih sayang seorang ayah kat dahiku begitu jua sebaliknya kulakukan kepada ayahku. Kata-kata nasihat ayah masih segar dalam mindaku. Al fatihah buat arwah ayahku Haji Matnoor bin Durahman.

2 comments:

  1. hmm...sy dapat merasai ape yg cikgu rasai..kte sme..sedekah al-fatihah sebaiknye..-zafira-

    ReplyDelete